DE JUISTE UITSTRALING VOOR ONDERNEMERS
Op ieder moment van de dag wilt u de juiste uitstraling voor uw bedrijf. Een verlichte vlaggenmast zorgt voor 24/7 zichtbaarheid van uw bedrijf en/of merk. U gaat voor de lange termijn, maar wilt ook graag kosten besparen. De eenmalige investering in een kwalitatief hoogstaande vlaggenmast levert u direct voordeel op. U bespaart op de kosten van het vervangen en verwisselen van vlaggen of banieren.
Limeta beschikt over de juiste kennis om ondernemers te ondersteunen op het gebied van outdoor signing. Vlaggen en vlaggenmasten zorgen voor zichtbaarheid en vindbaarheid langs aanrijroutes. Limeta is marktleider én producent van innovatieve, kwalitatief hoogstaande vlaggenmasten.



ONDERNEMERS DAG EN NACHT ZICHTBAAR
Limeta is marktleider én producent van innovatieve, kwalitatief Hoogstaande vlaggenmasten, zoals de Windswinger Pro. Deze mast met hijsbare uithouder draait mee met de wind; de vlag wikkelt niet om de mast heen. Tachtig procent van de onze klanten verwisselt slechts drie tot vier keer per jaar de vlaggen. Limeta ontzorgt zo uw medewerkers. U realiseert al binnen 1,5 jaar een kostenbesparing op de verwisselkosten van vlaggen en banieren.
Tevens heeft Limeta geluidsarme masten, anti-diefstalmasten én verlichte masten, zodat ook in het donker uw bedrijf de aandacht krijgt dat het verdient!
AAN HET WOORD, ONZE KLANT McDonald’s Nederland
“QUA CONSTRUCTIE, MATERIAAL EN WENDBAARHEID IS DE WINDSWINGER PRO VOORUITSTREVEND”
McDonald’s Nederland is al sinds jaar en dag klant bij Limeta. Marc Kassing, sinds twee jaar werkzaam voor McDonald’s Nederland, is als Equipment Coördinator aanspreekpunt voor leveranciers wat betreft de inrichting van de restaurants. Momenteel is McDonald’s haar restaurants aan het restylen. Alle restaurants krijgen een veel natuurlijkere uitstraling. Ook de vlaggenmasten krijgen een natuurlijk grijze kleur. “In dit proces speelt Limeta ook een positieve rol door attent in de markt te reageren.” Toen Marc Kassing tijdens zijn sollicitatie voor het eerst de foto’s van de nieuwe uitstraling zag, was hij direct verkocht; “Ik vind dat we hiermee een goede stap hebben gemaakt om de gast een betere ervaring te geven tijdens hun bezoeken.”
Hoge eisen aan kwaliteit
McDonald’s stelt altijd hoge eisen aan haar leveranciers. “We hebben als wereldwijd bekend merk een bepaalde maatschappelijke verantwoordelijkheid en vinden daarom dat een hoge kwaliteit in alle facetten een pre is. Dit werkt door naar onze leveranciers. Door onze strenge eisen versterken zij zelf ook hun kwaliteitssysteem. Daarnaast zijn er meerdere criteria waaraan een leverancier moet voldoen om in aanmerking te komen om met ons te werken.” Duurzaamheid, kleurbehoud en advies over de locatie zijn een aantal van deze criteria. Naast het feit dat de WindSwinger Pro voldoet aan alle eisen van McDonald’s Nederland. Is de vlaggenmast daarnaast ook qua constructie, materiaalgebruik en wendbaarheid vooruitstrevend ten opzichte van andere leveranciers.
“Zeer positief. Er wordt meegedacht en ook flexibel opgesteld. Tijdens een verandering van kleur van in dit geval de masten, sluipt altijd het gevaar van verkeerd voorraadbeheer. Door een goede afstemming houden we dit samen efficiënt bij”, zegt Marc Kassing over de samenwerking met Limeta.